Yaprak BEBEK/BAŞİSKELE ANADOLU LİSESİ
Başiskele Anadolu Lisesi öğrencileri farklı web 2.0 araçları kullanarak farklı derslerden eğitsel oyun hazırladılar. Bu oyunları livebinders kullanarak düzenlediler.
Projemizin amacı öğretim programlarımızda yer alan kazanımları, web.2 araçlarıyla öğrencilerimize eğlenceli şekilde kazandırmaktır. Bireysel ve grup çalışmaları ile dijital eğlenceli öğrenme ortamları oluşturarak öğrencilerimizin yaparak yaşayarak öğrenmelerine imkan sağlamak, öğretmenlerimizin digital öğrenme konusunda bilgi ve becerilerini arttırmak amaçlarımız arasındadır.
Başiskele Anadolu Lisesi öğrencileri farklı web 2.0 araçları kullanarak farklı derslerden eğitsel oyun hazırladılar. Bu oyunları livebinders kullanarak düzenlediler.
Yorumlar
Yorum Gönder